РОБОТА УЧНІВ НАД ПРОЕКТОМ

1 група. Мовознавці-дослідники підготували дві презентації про дієприкметник і дієприслівник, щоб колективно узагальнити інформацію.
2 група. Мовознавці-практики створили буклет з тестовими завданнями, вправами, диктантами та алгоритмами щодо вивчення особливих форм дієслова.


3 група. Історики створили статтю «ПОХОДЖЕННЯ ОСОБЛИВИХ ФОРМ ДІЄСЛОВА» https://drive.google.com/file/d/0B6xgsEg9THiebVJNSW9lVnM0VzA/edit?usp=sharing
4 група. Творча група розробила кросворд
По горизонталі: 1. Указати частиномовну приналежність  слова Зрадівши. 2. Указати частиномовну приналежність  слова Побілений. 3. Як виділяються звороти в реченні?
По вертикалі: 1. Скільки особливих форм існує у дієслів? 2.Утворіть від дієслова одягатися дієприслівник. 3. До якої форми дієслова належить дієприкметник і дієприслівник? 4. Утворіть від дієслова звершити дієприкметник. 5. Яку синтаксичну роль виконує дієприкметник? 6. Як називають дієприкметники, які вказують на ознаку предмета за дією, яку він сам виконує?

Комментариев нет:

Отправить комментарий